Splošni pogoji spletne trgovine Lenuhla so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.lenuhla.si, pravice in dolžnosti kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Spletno trgovino www.lenuhla.si , v nadaljevanju spletna trgovina, upravlja podjetje Lenuhla, unikatna oblačila, Lena Koprivnikar s.p., v nadaljevanju ponudnik ali upravitelj. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani (kupec v spletni trgovini). Z oddajo naročila kupec potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani in se z njimi v celoti strinja. Spletna stran si pridržuje pravico spremembe splošnih pogojev, brez predhodnega obvestila o spremembi.
OSNOVNI PODATKI PONUDNIKA
Naziv podjetja: Lenuhla s.p., unikatna oblačila, Lena Koprivnikar s.p.
Sedež podjetja: Velika Mislinja 11, 2382 Mislinja
Matična št.: 6082327000
Davčna številka: 85503614
Zavezanec za DDV: Ne
Datum vpisa v register: 1.1.2012
Glavna dejavnost (SKD): M74.100 – Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo
E-naslov: lenuhla@gmail.com
Spletna stran: www.lenuhla.si
IBAN: SI56 6100 0000 8018 270 (Delavska hranilnica D.D.)
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
REGISTRACIJA
Za nakup v spletni trgovini ni potrebna registracija. Naročilo se odda preko nakupovalne košarice, kjer kupec navede ime, priimek ter naslov za dostavo.
CENE
Vse cene v spletni trgovini so objavljene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), ker se DDV na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV ne obračuna (ponudnik ni zavezanec za DDV). Veljavnost cen za izbrano blago velja v trenutku oddaje naročila. Cene na spletni strani vključujejo stroške poštnine.
Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si ponudnik prislužuje pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Če kupcu sprememba ne ustreza ima pravico od nakupa odstopiti.
NAROČANJE
Naročanje v spletni trgovini poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Za nakup izdelkov ni potrebna registracija.
Kupec izbere vrsto in količino izdelka, ki so mu na voljo v seznamu izdelkov ali odda naročilo za izdelavo določenega izdelka. Če pri pregledovanju ponudbe ne najdete zase ustreznih izdelkov, bi izdelek iz ponudbe želeli v drugi barvi, velikosti ali bi želeli personaliziran izdelek, se povežite z nami preko e-naslova lenuhla@gmail.com, Facebook strani Lenuhla ali kontaktnega obrazca na spletni strani. Dogovorimo se za unikaten izdelek po vaših željah.
Izdelki na zalogi so že izdelani izdelki, ki so na voljo takoj. Po večini je količina samo po en kos v eni velikosti. Izdelan izdelek je kupcu poslan v roku 1 do 2 delovna dneva od dne plačila na transakcijski račun ponudnika.
Izdelki po naročilu še niso izdelani in bodo izdelani za vas v roku do 15 delovnih dni od dne vašega naročila in plačila kupnine ponudniku. Izdelek po naročilu se lahko v malenkostih detajlih razlikuje oziroma malenkostno odstopa od izdelka na fotografiji. Razlog za morebitno odstopanje je v tem, da so vsi izdelki unikatni in izdelani ročno. Ponudnik si pridržuje pravico, da se rok dobave izdelkov po naročilu lahko podaljša zaradi okoliščin kot je zakasneli dobavni rok materialov za šivanje, povečano število naročil, letni dopust ali bolniška odsotnost.
Pred oddajo naročila kupec pregleda nakupovalno košarico, izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega izdelka. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (se strinja s pogoji poslovanja in odda naročilo), spremembe niso več možne. Uporabniku se preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu ter podatki za plačilo po predračunu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da prekliče naročilo določenega izdelka (naročenega izdelka ni več na zalogi, očitno napačna cene izdelka, ki lahko nastane zaradi napake pri elektronskem prenosu podatkov, izdelka ni možno več izdelati v naročeni barvi, materialu, ipd.). Ponudnik o tem obvesti kupca in se dogovori o spremembi ali preklicu naročila. Kupcu predlaga nakup podobnega izdelka, ki ga ima na zalogi alipredlaga naročilo po trenutno veljavni prodajni ceni. Kupec lahko novo ponudbo sprejme ali brez kakršnihkoli stroškov zavrne in odstopi od naročila. Če je bilo plačilo že opravljeno in kupec prekliče naročilo, ponudnik kupcu vrne polni znesek na njegov transakcijski račun v 7 delovnih dneh.
NAČIN PLAČILA IN IZDAJA RAČUNA
Nakazilo na transakcijski račun
Ponudnik omogoča način plačila z nakazilom na transakcijski račun upravitelja spletne trgovine. Podatki za plačilo so:
Podjetje: Lenuhla, unikatna oblačila, Lena Koprivnikar s.p.
Naslov: Velika Mislinja 11, 2382 Mislinja, Slovenija, Evropa
IBAN: SI56 6100 0000 8018 270
Ob nakupu prejmete obvestilo z vsemi potrebnimi podatki za izvedbo nakazila. Dokler obvestila ne prejmete na vaš elektronski naslov, kupnine ne nakazujte. Uporabite številko naročila kot referenco. Naročilo bomo začeli pripravljati takoj, ko prejmemo vaše plačilo. Rok za plačilo predračuna je 2 delovna dni, v kolikor v tem času nakazilo ni izvedeno, se naročilo smatra kot nično. Po poteku roka za plačilo ponudnik ni dolžan jamčiti dobave oziroma rezervacije za naročene izdelke.
Ponudnik ob odpremi naročenih izdelkov kupcu ne priloži računa, ampak izda račun z razčlenjenimi stroški v Pdf formatu in ga pošlje na elektronski naslov kupca. V kolikor bi ga želeli prejeti tudi v fizični obliki, nam prosim to sporočite na lenuhla@gmail.com.
Paypal
Potrošnik plača neposredno prek svojega PayPal računa. Potem ko odda naročilo, bo preusmerjen na PayPal, da potrdi vrednost naročila. Takoj, ko je potrošnikov PayPal račun obveščen o njegovi avtorizaciji, se prične odprema blaga – odvisno od časa odpreme navedenega v opisu blaga. Blago, ki je bilo narejeno po potrošnikovih natančnih navodilih ali ki je bilo očitno prilagojeno potrošniku, bo vodilo do takojšnje bremenitve njegovega PayPal računa z dejanskim zneskom računa, potem ko so bili odšteti vsi popusti, boni, itd.
DOSTAVA
V spletni trgovini najdete izdelke, ki so na zalogi in so dobavljivi v roku 1 do 2 delovna dneva od prejema vašega plačila. Na izbran naslov (dom, služba, ipd.) so naročeni izdelki običajno dostavljeni že naslednji delovni dan. Lahko naročite tudi izdelke, ki jih ni na zalogi in se zašijejo po naročilu. Običajna čakalna doba za izdelke zašite po naročilu je do 15 delovnih dni.
Stroški pakiranja in pošiljanja znotraj Slovenije so vključeni v ceno izdelka. Pakete ponudnik pošilja s Pošto Slovenija – priporočena pošiljka.
Pri morebitnem naročilu iz tujine se stroški pošiljanja obračunajo glede na težo izdelka in glede na državo v katero se izdelek pošilja. O tem je kupec naknadno obveščen preko maila, ki ga je podal ob naročilu.
PRAVICA DO ODSTOPA BLAGA, VRAČILO BLAGA IN PLAČILA
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov ponudniku na e-naslov: lenuhla@gmail.com sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila začne veljati en dan po datumu prejema blaga. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 14 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec. Do odstopa od pogodbe potrošnik ne sme prosto uporabljati izdelkov. Izdelek ne sme biti nošen, opran ali na kak drug način prirejen kupčevim osebnim potrebam. Izdelek mora ustrezati vsem tem pogojem, če ne vračilo ali menjava nista možna. Ponudnik vrne kupnino na kupčev račun v roku 14 dni od prejetja izdelkov.
Če ste ob dostavi opazili, da je pošiljka fizično poškodovana, da ji manjka vsebina ali ima znake odpiranja, lahko vložite postopek za odškodnino na Pošto Slovenije. Paket prinese na pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ponudnik ne nosi odgovornosti za poškodovane ali izgubljene pošiljke.
V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.
REKLAMACIJA – STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet; kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana; kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane; ko je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 14 dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljene izdelke vrnite neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V tem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Vse fotografije je potrebno jemati kot simbolične, saj ne zagotavljajo vseh lastnosti izdelka (barvno odstopanje in podobno). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
Ponudnik bo opozorila sprejel resno in popravil objavljene informacije, če bo presodil, da so napačne. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo uporabniki spletnega mesta. Ponudnik mnenja pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih uporabnikov in ne nosi nobene odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in po vseh razumnih prizadevanjih za izpolnitev svoje obveznosti zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
Bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, je njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira za potrošnika pri sprožitvi spora pred sodiščem.
Kupec lahko v primeru težav in pritožb piše ponudniku na e-naslov lenuhla@gmail.com. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, ponudnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V skladu z zakonskimi normativi Lenuhla ne priznava nobenega pogodbenega reševanja potrošniških sporov kot odgovornega za reševanje potrošniških sporov, kar lahko potrošnik sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Lenuhla kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletni trgovini v RS na svoji spletni strani elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje sporov potrošnikov (SRPS). Tu je potrošnikom na voljo platforma.
Ta zakonodaja, ki izhaja iz Akta o zunajsodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) št. 2016 / 2004 in Direktiva 2009/22 / ES.
Velja od 1.1. 2021